.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشیک نوروزی ۴۲۵ واحد خبازی در مازندران
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور گفت: در طول تعطیلات نوروز سال۹۶ تعداد ۴۲۵ واحد نانوایی در استان مازندران در طرح کشیک نوروزی به صورت فوق‌العاده به تولید نان و ارائه به همشهریان و مسافران می‌پردازند.

شمال نیوز: مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور گفت: در طول تعطیلات نوروز سال۹۶ تعداد ۴۲۵ واحد نانوایی در استان مازندران در طرح کشیک نوروزی به صورت فوق‌العاده به تولید نان و ارائه به همشهریان و مسافران می‌پردازند.

به گزارش شمال نیوز، به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور، محمد جعفری اظهار داشت: نانوایی‌های مشمول طرح کشیک نوروزی به منظور سهولت دسترسی مسافران نوروزی به نصب بنر بر درب واحد صنفی خود می‌پردازند.

وی افزود: نمایندگی‌های شرکت غله در شهرستان‌ها با هماهنگی فرماندار و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها لیست تمامی واحدهای نانوایی‌ها، طرح کشیک را تهیه و به‌صورت بنر در ورودی هر شهرستان به‌منظور اطلاع‌رسانی به مسافران اقدام خواهد کرد.

جعفری گفت: با توجه به توریستی بودن مازندران و ترافیک سنگین جاده ای بویژه در غرب استان سهمیه نیمه اول فروردین خبازی های استان زودتر از ماه‌های قبل به‌همراه 573 تن سهمیه آرد فوق العاده جهت واحدهای نانوایی کشیک، پیش از آغاز ایام عید به شهرستان‌ها ارسال می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.